emmával az élet

Szülinapi kívánságlista (nemcsak) 2 éveseknek, avagy ha én gazdag volnék

2019. február 07. - BBFruzsi

Közeledik Emma második szülinapja, te jó ég, pedig most született...karácsony után pedig már el is kezdtem tervezgetni, miket kaphatna ajándékba ezen a jeles napon... Nehéz döntés, főleg, hogy nem szeretném elárasztani mindenféle kacattal, de sajnos az összes pénzünket el tudnám költeni a szebbnél szebb játékokra és könyvekre. Azért szerencsére a józan eszem határt szab az ámokfutásomnak, viszont arra gondoltam, megér egy bejegyzést itt, hogy milyen lehetséges ajándékötletek merültek fel bennem, hátha másnak segítséget nyújt, úgyhogy következzen a kívánságlista, /lelőhelyekkel feltüntetve/ ami igazából nem is Emmáé, hanem az enyém, bár ez talán még rendben is van így, ebben az életkorban (-:

1. Grimm's szivárvány, vagy bármilyen más Grimm's fajáték

Azért is ezzel az ötlettel nyitottam a sort, mert egészen biztos, hogy Emma fog ilyet kapni születésnapjára. Szerintem csodálatos ajándék egy szivárvány, (vagy bármelyik másik fa játék) ami többféle méretben és színkombinációban kapható, szuper nyitott végű játék (vagyis nem csak egyfélét lehet vele játszani, ami fejleszti a képzelőerőt, a kreativitást, a koncentráló képességet, ráadásul kortól, nemtől teljesen független, és nagyjából megunhatatlan) ami nem elhanyagolandó szempont játék vásárlásnál. Nem mellesleg gyönyörű dísze is lehet egy dizájnos gyerekszobának. Megtalálhatóak itt: Grimm's Hivatalos oldal & itt: mamami bolt

81bd3c3bd1a69c4fefe6c68f49be7be1.jpg

2. Holztiger vagy Ostheimer fa állatok

Nem szeretnék itt különbséget tenni a két márka között, mert szerintem teljesen szubjektív, hogy kinek melyik figurák tetszenek jobban, de az biztos, hogy minőségben és árban nincs sok eltérés a kettő között. Szintén nyitott végű játékok, nekem személyes kedvencem mikor a Grimm's szivárvánnyal egybe épülnek a hatalmas tornyok az állatokkal, annyira mókás és meditatív elfoglaltság lehet! Magyarországi webshopból sajnos csak pár darabot lehet rendelni innen: Dione webáruház, viszont a babipur és a spielgezeug oldalain rengeteg féle figurát ki lehet válogatni. A képeken bal oldalon a holztiger, jobb oldalon az ostheimer állatkák láthatóak.

img_20190206_215513.jpg

3. Ocamora teniques

Nem olyan régen ismertem meg ezt a játékot, egy anyuka barátnőm által, de azonnal kívánságlistára került, mert nagyon megtetszett. Nagyon szuper egyensúlyozó, építő játék, a japán "tumi-ishi" ihlette, egyébként nemcsak az Ocamora gyártja, van magyar megfelelője is, Forgácsország készíti és kristály néven fut.

ocamora-teniques-stacking-game.jpg

4. Varázspalló

Nahát, egy újabb nyitott végű játék:

"Egyensúlyozó hinta, csúszda, pihenő fotel, híd, színpad, noé bárkája… első látásra csak egy hajlított deszka, a gyermekek mégis kortól függetlenül megtalálják a benne rejlő, szinte végtelen lehetőségeket. A palló arra ösztönzi őket, hogy kész ötletek befogadása helyett saját maguk alkossanak, aktívak és kreatívak legyenek. A varázspalló egyszerre mozgatja a gyermekek fantáziáját és nyújt egy újfajta mozgásélményt. Fejleszti az egyensúlyérzéket, a testtudatosságot és a térben való tájékozódási képességet. Egyszerű formájának és időtálló kialakításának köszönhetően kiváló fejlesztő jelentőséggel bír, ugyanakkor remek szórakozást nyújt minden játszani vágyó kisebb és nagyobb gyermek számára." / forrás: varazspallo.hu/

8eaad4c7804a400403f88cb98566c8fe.jpg

5. Waldorf baba

Nemtől függetlenül gyönyörű ajándék lehet egy kézzel készített Waldorf baba, Emmának már van egy, és nagyon szereti, viszont szeretnék majd készíttetni neki egy olyat, ami hasonlít Emmára. Ami most van neki, arra egy bolhapiacon leltünk rá, áron alul, szóval ilyen helyeken is érdemes nyitott szemmel járni. Szerintem ők készítik a legszebb babákat:

Minimi Waldorf kuckója balra, Madárka jobbra

img_20190206_223335.jpg

6. Bármi, ami maileg

Nekünk már van gyufásdobozban lakó kisegerünk és egy babakocsizó bébinyuszink, de a jövőben szeretném bővíteni a készleteinket, és egy egész kis egércsaládot telepíteni Emma szobájába, saját házikóval. Rengeteg ötletet láttam ehhez a pinteresten, már csak idő kéne a megvalósításukhoz, na meg beszerezni hozzá a kis lakókat, mondjuk őket. Maileg hivatalos oldala. Magyarországi lelőhely: nyuszihegy

4d43d8d260dbf1627b8682013bd0b4b4--maileg-mice-doll.jpg

7. Schleich állatkák 

Aki nem szeretne nagyon mélyen a zsebébe nyúlni és mondjuk sokallja a darabonkénti 3-4-akár 5 ezer forintot egy fa állatkáért (amit teljesen megértek) valamivel olcsóbb árkategória, de cserébe gyönyörű, élethű ajándék lehet pár kisállat a Schleich családból (még olcsóbb a régió játékboltokban kapható Animal Planet márka). Szép kis gyűjteményt lehet összeállítani belőlük, montessori játékokba nagyon szuperül illeszkednek, nagyon sok ötletet lehet találni hozzá a neten. Funfact: annyira élethűek, hogy még a lábnyomuk is meg van formázva! 

887cdd6bc844a7a02c446670ceb9b072.jpg

8. Játék fényképezőgép

Mivel Emma elég sokat lát engem fényképezőgéppel a kezemben, elég nagy a csábítás számára, szemmel láthatólag érdekli őt a téma, persze az igazi mindig izgibb, ezt tudom, de az is felmerült bennem, hogy egy játék fényképezőt kapjon. Viszont, ahogy keresgéltem nem nagyon tetszettek amiket találtam, csupa műanyag, zenélő játékszert, míg rá nem bukkantam a Little Dutch fa játék fényképezőgépére, az onlinebabashop.hu oldalán. Szerintem nagyon kedves ajándék, és sokkal időtállóbb, nem utolsó sorban pedig környezetbarát és mutatósabb is, mint a műanyag megfelelője. PS: fiús színben is kapható! 

little_dutch_fa_jatek_fenykepezogep_adventure_pink.jpg

9. Djeco és Janod játékok

Itt egy rakás szebbnél szebb játékot fel tudnék sorolni, amit szívesen beszereznék Emmának és akinek hasonló korú gyereke van, biztos egyet is ért velem ebben, így csak szemléltetésképpen idebiggyesztek két képet azoknak, akik esetleg nem ismernék ezeket a márkákat, a többit pedig keresgéljétek ki innen (holnem boltokosjáték, kreatívjáték webshop) vagy a Bartók pagonyban és az allee-ban, a Provida játékboltban meg is tapizhatjátok őket.

img_20190206_232436.jpg

10. Duplo

Már az első szülinap előtt kinéztem egy hatalmas készlet duplo-t Emmának, akkor még nem gondoltam, hogy 2 éves korára annyi lesz már itthon, hogy én is árusíthatnám, de aki még nem csábult el, remek ajándék lehet bármelyik készlet. Én ezt vettem volna meg.

img_20190206_233426.jpg

UPDATE

+1: egy igazán szuper, minőségi játékcsalád kimaradt a felsorolásból, mégpedig a plantoys, a termékei a yogoplay shopban beszerezhetők, nekem az egyensúlyozó kaktusz és a delux golyópálya a favorit, de gyönyörűek a kisautók, és az étel-italszettek is. 

1_1.jpg

Remélem tudtam egy kis segítséget nyújtani és talán van, akinek újdonsággal is szolgált a poszt.Ha ezen kívül szívesen ajánlanál 2 éveseknek szóló ajándékötleteket, írj bátran kommentet, jöhet az ötletbörze!

 

A képek forrása a pinterest!

A bejegyzés trackback címe:

https://emmavalazelet.blog.hu/api/trackback/id/tr2714612206

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zitke 2019.02.08. 11:09:45

Sziasztok! Nekem meg a Bilibo a szívem csücske!
süti beállítások módosítása