emmával az élet

Rongyi nyuszi - az első DIY poszt

2018. június 25. - BBFruzsi

Még a pocakomban volt Emma, mikor rámtört a vágy, hogy készítsek neki valamit, ami senki másnak nincsen, amit csak tőlem kap, ami csak az övé. Több ötletem is volt, és mivel már viszonylag hamar abbahagytam a munkát, a  második trimeszter végére pedig az egyetemen is passziváltam, szépen sorban valósítottam meg az ötleteimet. Nagy segítségemre volt Emma apukája és a pinterest is, és mire mindent elképzelésemet megvalósítottam, sok fejtörésen, tűszúráson, ragasztópisztollyal szerzett égési sérülésen mentem keresztül, de a végeredmény miatt megérte. Úgy érzem, a második babánknál már nem sok időm lesz ilyesmire, de ahogy magamat ismerem, valószínűleg beáldozok majd pár éjszakát a DIY cuccok elkészítésének oltárán, hogy a pici se szenvedjen hiányt semmiből :)
20180624_094037.jpg

A nyuszi

Többek közt egy kis plüsst is szerettem volna megalkotni Emmának, amivel minden hónapban lefotózhattam, ezzel is szemléltetve a növekedését és a hónapról hónapra történő rengeteg változását. Az alap elképzelés annyi volt, hogy hosszú, könnyen megmarkolható kezei és lábai legyenek. Mivel sosem varrtam ezelőtt semmit, kerestem sablonokat a pinteresten, hogy mégis miből induljak ki, de a végső verziót én magam rajzoltam meg hozzá. 

 Amit az elkészítéshez használtam:

- papír

-alkoholos filc

- ceruza

- tű

- hímző fonal (rózsaszín, fekete, fehér)

- gyapjú filc (törtfehér)

- rózsaszín patchwork anyag

- tömőanyag (mosható műszálgolyó)

 Az elkészítés menete:

Papírra megrajzoltam a lábak, a test, kezek, a fej és a fülek sablonját, majd kivágtam őket. Mindenből elég 1-1, a fonákhoz elég megfordítani a papírt és azzal körberajzolni az anyagot.  Alkoholos filccel a gyapjún és a patchwork anyagon körberajzoltam a sablonokat, majd kivágtam a leendő nyuszi testrészeit. Pelenka öltéssel összevarrtam az első és hátulsó oldalakat, majd a végén mielőtt teljesen összevarrtam volna, tömőanyaggal (külön-külön) megtöltöttem őket. A legutolsó mozzanat az arc hímzése volt, és ezzel a lépéssel el is készült Emma első saját keszítésű nyuszija. 
20180624_084532.jpg

Egy hónapos Emma

screenshot_20180624-084623_instagram.jpg

Egy éves Emma

 Sokszor kapok leveleket anyukáktól, amikben megkérdezik, egyes kiegészítőket hol szereztem be, így arra gondoltam ez is a blog része lesz mostantól, tehát: 

Szőrme szőnyeg: IKEA,  szürke, masnis fejpánt: pántlika,  névre szóló cumilánc: cumilanc.hu, kaucsuk cumi: Natursutten (amazon.com) csillagos párna: babyberry, rózsaszín kockás ágytakaró: IKEA,   moccasin: mini mocca, az Emmán lévő összes ruha: h&m, patchwork takaró: IKEA, baba mérföldkő kártya: picikáryta.

(Mikor a nyuszit készítettem, nem gondoltam hogy egyszer egy blogba le fogom írni az elkészítését, így a fázis fotók kimaradtak, de az újabb DIY posztokhoz mindenképp fogok csinálni, hogy könnyebb legyen szemléltetni a készítési folyamatot ;) )

A bejegyzés trackback címe:

https://emmavalazelet.blog.hu/api/trackback/id/tr7914067731

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása